
UNI CLEVER model L/R
- Automat lakierniczy przystosowany do pracy przelotowej;
- Automat lakierniczy wyposażony w system odzysku lakieru;
- Transporter główny taśmowy z raklowym systemem odzysku lakieru;
- Transporter załadowczy/wejściowy taktujący, z pokryciem taśmą gładką;
- Transporter wyjściowy z pokryciem taśmą rowkowaną;
- Skaner 2D automatycznie rozpoznający położenie oraz szerokość i długość lakierowanych elementów zintegrowany ze sterownikiem PLC;
- Automatycznie zamykana i otwierana przysłona w strefie załadunku i wyładunku dla zachowania maksymalnej czystości w strefie lakierowania.
Preferowany dla branży:
- Dane techniczne
- Parametry użytkowe
- Obsługa automatu
- Wyposażenie dodatkowe
- Możliwe konfiguracje
- Do pobrania
Przyłącze elektryczne | 3 x 400 VAC / 50 Hz |
Moc zainstalowana | 18,25 kW |
Moc wentylatora nawiewnego | 2 x 0,75 kW |
Maks. wydajność wentylatora nawiewnego | 11.800 m³/h |
Moc wentylatora odciągowego | 3 kW |
Maks. wydajność wentylatora odciągowego | 10.000 m³/h |
Ciśnienie sprężonego powietrza | 6 bar |
Zużycie sprężonego powietrza | 100 l/min (bez pistoletów lakierniczych) |
Waga | 6.120 kg |
Maksymalne wymiary lakierowanych elementów [D x S x H]: | 2.800 x 1100 x 350 mm |
Waga elementów: | do 100 kg |
Szacunkowy czas lakierowania (zależnie od ustawionych parametrów lakierowania): | 1,5 - 3 min |
Prędkość załadunku: | do 10m/min |
- Możliwość pracy w trybie taktowym lub przelotowym;
- Możliwość ułożenia dowolnej ilości detali na transporterze załadowczym;
- Możliwość jednokrotnego lub kilkukrotnego lakierowania krawędzi elementów oraz krzyżowego lakierowania powierzchni celem uzyskania najlepszych efektów lakierowania;
- Możliwość zapisania i wyboru właściwych programów lakierniczych wcześniej zdefiniowanych np. dla elementów prostokątnych, elementów z tzw. „uchwytami ukrytymi”, elementów frezowanych, brył i elementów przestrzennych;
- Raklowy układ odzysku lakieru;
- Raklowy układ czyszczenia taśmy z zewnętrznym zbiornikiem środka czyszczącego;
- Grawitacyjny spływ lakieru do pojemnika z odzyskiwanym lakierem;
- Taśma transportera głównego odporna na rozpuszczalniki;
- Filtry wyciągowe umieszczone po obu stronach transportera głównego;
- System szuflad do szybkiej i łatwej wymiary filtrów wyciągowych;
- Preferowana ilość osób obsługi: 2 osoby (operator oraz pomocnik).
- Praca w trybie tzw. nadążnym (głowica lakiernicza porusza się razem z przesuwającymi się lakierowanymi elementami podczas pracy transportera głównego);
- Dodatkowy komplet rakli umożliwiający szybką zmianę koloru;
- Wymienny uchwyt do mocowania drugiego zestawu pistoletów lakierniczych;
- System wymiennych zbiorników niskociśnieniowych montowanych niedaleko pistoletów lakierniczych;
- System automatycznego czyszczenia pistoletów lakierniczych;
- Sprzęt lakierniczy (np. automatyczne pistolety lakiernicze, pompy niskociśnieniowe i wysokociśnieniowe, zbiorniki ciśnieniowe itp.).
- Instalacja pulpitu operatorskiego po lewej lub prawej stronie strefy załadunku do automatu lakierniczego;
- Możliwość konfiguracji ilości obwodów lakierniczych do lakierowania krótkich i długich serii;
- Możliwość różnego umiejscowienia wentylatora wyciągowego w zależności od ilości miejsca przeznaczonego na instalację automatu lakierniczego;
- Możliwość instalacji w linii wraz z suszarnią półkową lub tunelem suszarniczym.