UNI-ONE model L/P

  • Automat lakierniczy przystosowany do pracy przelotowej;
  • Transporter główny z pokryciem papierowym i podciśnieniowym przytrzymaniem papieru celem zachowania maksymalnej czystości lewej strony malowanych detali oraz ułatwiający utylizację odpadów lakierniczych;
  • Układ napinający papier na stole roboczym wraz z napędem rolki papieru;
  • Szerokość robocza automatu: 1350 [mm],
  • Transporter załadowczy o szerokośći roboczej: 1350 [mm],
  • Transporter główny o szerokości: 2000 [mm];
  • Transporter wyjściowy o szerokości roboczej 1350 [mm];
  • Prędkość robocza transporterów: do 10 [m/min];

Preferowany dla branży:


Przyłącze elektryczne3 x 400 VAC / 50 Hz
Moc zainstalowana10,6 kW
Moc wentylatora nawiewnego2 x0,75 kW
Maks. wydajność wentylatora nawiewnego11.800 m³/h
Moc wentylatora odciągowego1 x 3 kW
Maks. wydajność wentylatora odciągowego10.000 m³/h
Ciśnienie sprężonego powietrza6 bar
Zużycie sprężonego powietrza800l/min (bez pistoletów lakierniczych)
Waga2.700 kg
Maksymalne wymiary lakierowanych elementów
[D x S x W]:
dowolna x 1350 x 120 mm
Waga elementów:do 80 kg
Wydajność:
(zależnie od ustawionych parametrów lakierowania):
do 13,5 m²/min
Prędkość pracy transportera:10 m/min
  • Automatyczny system przewijania papieru na transporterze głównym;
  • Preferowana ilość osób obsługi: 2 osoby (operator oraz pomocnik).
  • Dodatkowy zestaw wózków umożliwiający szybką wymianę papieru;
  • Wymienny uchwyt do mocowania drugiego zestawu pistoletów lakierniczych;
  • System wymiennych zbiorników niskociśnieniowych montowanych niedaleko pistoletów lakierniczych;
  • Sprzęt lakierniczy (np. automatyczne pistolety lakiernicze, pompy niskociśnieniowe i wysokociśnieniowe, zbiorniki ciśnieniowe itp.).
  • Instalacja pulpitu operatorskiego po lewej lub prawej stronie strefy załadunku do automatu lakierniczego;
  • Możliwość konfiguracji ilości obwodów lakierniczych do lakierowania krótkich i długich serii lub stosowania różnych materiałów lakierniczych;
  • Możliwość różnego umiejscowienia wentylatora wyciągowego w zależności od ilości miejsca przeznaczonego na instalację automatu lakierniczego;
  • Możliwość instalacji w linii wraz z suszarnią półkową lub tunelem suszarniczym.

Rysunki techniczne