UNI CLEVER model L/H

  • Automat lakierniczy przystosowany do pracy przelotowej;
  • Transportery główny, załadowczy i wyładowczy: łańcuchowe;
  • Transportery przystosowane do mocowania lakierowanych elementów na pośrednich elementach transportowych (tzw. tackach), ustalających ich pozycję i miejsce oraz zapobiegających ich przesuwaniu w trakcie procesu lakierowania i przesuwu;
  • Automatyczne rozpoznanie położenia tzw. tacek na transporterze załadowczym celem zoptymalizowania pracy automatu lakierniczego.

Preferowany dla branży:


Przyłącze elektryczne3 x 400 VAC / 50 Hz
Moc zainstalowana16,14 kW
Moc wentylatora nawiewnego2 x 0,75 kW
Maks. wydajność wentylatora nawiewnego11.800 m³/h
Moc wentylatora odciągowego2 x 2,2 kW
Maks. wydajność wentylatora odciągowego14.400 m³/h
Ciśnienie sprężonego powietrza6 bar
Zużycie sprężonego powietrza -
Waga5.570 kg
Maksymalne wymiary lakierowanych elementów
[D x S x H]:
1.100 x 1100 x 360 mm
Waga elementów:do 100 kg
Szacunkowy czas lakierowania
(zależnie od ustawionych parametrów lakierowania):
1 - 2 min/tackę
Prędkość załadunku:1 m/min
  • Możliwość pracy w trybie taktowym, ciągłym lub nadążnym;
  • Możliwość ułożenia optymalnej ilości detali na tzw. tackach w zależności od ich wielkości i kształtu;
  • Możliwość jednokrotnego lub kilkukrotnego lakierowania krawędzi lub płaszczyzn bocznych elementów oraz krzyżowego lakierowania powierzchni celem uzyskania najlepszych efektów lakierowania;
  • Możliwość zapisania i wyboru wcześniej zdefiniowanych programów lakierniczych;
  • Zwiększona powierzchnia filtrów wyciągowych umieszczonych po obu stronach transportera głównego oraz bezpośrednio pod strefą lakierowania;
  • System szuflad do szybkiej i łatwej wymiary filtrów wyciągowych;
  • Preferowana ilość osób obsługi: 2 osoby (operator oraz pomocnik).
  • Wymienny uchwyt do mocowania drugiego zestawu pistoletów lakierniczych;
  • System wymiennych zbiorników niskociśnieniowych montowanych niedaleko pistoletów lakierniczych;
  • System automatycznego czyszczenia pistoletów lakierniczych;
  • Sprzęt lakierniczy (np. automatyczne pistolety lakiernicze, pompy niskociśnieniowe i wysokociśnieniowe, zbiorniki ciśnieniowe itp.).
  • Instalacja pulpitu operatorskiego po lewej lub prawej stronie strefy załadunku do automatu lakierniczego;
  • Możliwość konfiguracji ilości obwodów lakierniczych do lakierowania krótkich i długich serii lub stosowanych różnych materiałów lakierniczych;
  • Możliwość instalacji w istniejącej kabinie lakierniczej;
  • Możliwość różnego umiejscowienia wentylatora wyciągowego w zależności od ilości miejsca przeznaczonego na instalację automatu lakierniczego;
  • Możliwość instalacji w linii wraz z suszarnią półkową lub tunelem suszarniczym.

Rysunki techniczne