UNI-ONE model L/R

  • Raklowy układ odzysku lakieru
  • Raklowy układ mycia taśmy z zewnętrznym zbiornikiem środka czyszczącego;
  • Transporter załadowczy z pokryciem taśmą gładką o szerokości roboczej: 1350 [mm]
  • Transporter wyjściowy o szerokości roboczej: 1350 [mm];
  • Transporter główny o szerokości roboczej: 1350 [mm];
  • Transporter wyjściowy o szerokości: 2000 [mm];
  • Prędkość robocza transporterów: do 10 [m/min]
  • Taśma wykonana z materiału odpornego na działania rozpuszczalników;
  • Automat lakierniczy przystosowany do pracy przelotowej;
  • Transporter taśmowy, przeznaczony do pracy z układem odzysku lakieru;

Preferowany dla branży:


Przyłącze elektryczne3 x 400 VAC / 50 Hz
Moc zainstalowana11,3 kW
Moc wentylatora nawiewnego2 x 0,75 kW
Maks. wydajność wentylatora nawiewnego11.800 m³/h
Moc wentylatora odciągowego1 x 3 kW
Maks. wydajność wentylatora odciągowego10.000 m³/h
Ciśnienie sprężonego powietrza6 bar
Zużycie sprężonego powietrza100l/min (bez pistoletów lakierniczych)
Waga2.700 kg
Maksymalne wymiary lakierowanych elementów
[D x S x W]:
dowolna x 1350 x 120 mm
Waga elementów:do 80 kg
Wydajność:
(zależnie od ustawionych parametrów lakierowania):
do 13,5 m²/min
Prędkość pracy transportera:do10 m/min
  • Automatyczny system przewijania papieru na transporterze głównym;
  • Preferowana ilość osób obsługi: 2 osoby (operator oraz pomocnik).
  • Wymienny uchwyt do mocowania drugiego zestawu pistoletów lakierniczych;
  • System wymiennych zbiorników niskociśnieniowych montowanych niedaleko pistoletów lakierniczych;
  • Sprzęt lakierniczy (np. automatyczne pistolety lakiernicze, pompy niskociśnieniowe i wysokociśnieniowe, zbiorniki ciśnieniowe itp.).
  • Instalacja pulpitu operatorskiego po lewej lub prawej stronie strefy załadunku do automatu lakierniczego;
  • Możliwość konfiguracji ilości obwodów lakierniczych do lakierowania krótkich i długich serii lub stosowania różnych materiałów lakierniczych;
  • Możliwość różnego umiejscowienia wentylatora wyciągowego w zależności od ilości miejsca przeznaczonego na instalację automatu lakierniczego;
  • Możliwość instalacji w linii wraz z suszarnią półkową lub tunelem suszarniczym.

Rysunki techniczne